Witcher Monster Slayer Polska

Jak poprawić walkę w Witcher Monster Slayer? Przyspieszyć ją!

Po wykonaniu zadań w Wiedźminie Pogromcy Potworów pozostaje mozolne wbijanie coraz wyższego poziomu, co wielu graczy najzwyczajniej nudzi. Jest jednak rozwiązanie, które sprawiłoby, że walka nie byłaby takim utrapieniem.

Dla wszystkich osób, które nie mogą już patrzeć na nawiązania do Pokemon GO, w tym tekście również odniosę się do tego tytułu. Ostrzegałem!

Wiedźmin Pogromca Potworów to produkcja, która może się znudzić i to nawet po kilkunastu dniach. Oprócz sporej monotonii grę regularnie utrudniają liczne bugi, więc w pełni rozumiem, że dla wielu osób to może być zbyt dużo. U siebie również zauważyłem pewne znudzenie Wiedźminem, a jednym z najbardziej nużących elementów jest walka.

Łatwe walki trwają zdecydowanie za długo!

Rozumiem, że Wiedźmin Pogromca Potworów to gra dużo trudniejsza niż Pokemon GO i nie można jej ułatwiać w każdym aspekcie, ale zawsze przydatne są dodatki poprawiające wygodę korzystania z danego tytułu. Moim zdaniem przydałoby i się coś takiego podczas walki, gdyż obecnie są one zbyt długie i zamiast być wyzwaniem (mówię o tych najprostszych!) marnują czas i trzeba je po prostu robić, żeby zdobywać doświadczenie.

W przypadku Pokemonów łapanie stworków w pewnym momencie również stało się nudne i bardziej irytowało, niż sprawiało przyjemność. Twórcy umieścili jednak lukę, dzięki czemu można łapać je zdecydowanie szybciej. Nie jest to poradnik, więc nie będę tego tłumaczyć, ale rzucenie pokeballem to kilka sekund i albo Pokemon, albo jest w naszej kolekcji, albo nie. Nie trzeba jednak oglądać animacji i czekać nawet kilkanaście sekund, żeby łapać po raz setny takiego samego stworka.

W przypadku Wiedźmina brakuje mi czegoś takiego, gdyż walka z łatwymi potworami to od pewnego poziomu bezmyślne machanie mieczem, bez żadnej strategii czy planu, a i tak go pokonamy. Chcąc zdobywać kolejne poziomy, muszę odbyć setki takich walk, ale już po kilkunastu staje się to nudne. U mnie doszło nawet do tego, że wracając do domu, klikałem przeciwnika, machałem na oślep palcem, wygrywałem i tak w kółko.

Nie wiem, czy takie bezwiedne machanie mieczem na oślep jedynie dla doświadczenia to powinna być istota Wiedźmina Pogromcy Potworów.

Co jeśli twórcy zmieniliby ten element? Gdyby proste walki moglibyśmy odhaczać dużo szybciej?

Mój pomysł jest taki, żeby od pewnego poziomu rozgrywki (np. 50 pokonanych potworów danego typu + 15 lvl dla łatwych, 25 lvl dla jednogwiazdkowych itp.) walka z każdym kolejnym monstrum była automatyczna lub półautomatyczna. Można byłoby to rozwiązać na różne sposoby, np. od razu po wejściu pojawiałby się atak specjalny i przy perfekcyjnym ciosie automatycznie byśmy wygrywali. Innym rozwiązaniem byłoby uproszczenie walki z łatwymi przeciwnikami oraz wyłączenie animacji. Może musielibyśmy zrobić kombinację 3-4-5 ataków i przy perfekcyjnym zgraniu, potworów przegrywałby automatycznie.

Upraszczając, walka mogłaby trwać dużo krócej, dzięki czemu pojedynki z kolejnymi takimi samymi monstrami nie byłyby tak nużące. Tak przynajmniej postrzegam ten element, który obecnie nieco odstrasza mnie od wbijania kolejnych poziomów.

P.S. Od razu zaznaczę, nie chcę, żeby gra była łatwiejsza. Chcę, żeby łatwe elementy robić szybciej, dzięki czemu gra byłaby dynamiczniejsza i nie aż tak nudna.

Jak poprawić walkę w Witcher Monster Slayer? Przyspieszyć ją! Jak poprawić walkę w Witcher Monster Slayer? Przyspieszyć ją! Jak poprawić walkę w Witcher Monster Slayer? Przyspieszyć ją!

View Comments

Wiedźmin Pogromca Potworów ostatnio działa… gorzej?
Next Post